Groep 1 + 2: Kom voorlezen in de Bibliotheek

Een uitstapje naar de Bibliotheek is altijd leuk. En nog leuker wordt dit als er speciaal voor jouw groep een reuzenprentenboek klaar staat.

Lees je groep voor, kijk rond en lees de leukste boekjes. En natuurlijk kunnen de kinderen na afloop een boekje lenen op de biebpas van de groep.

Hoe werkt het?

Hoe leuk is het om met jouw groep naar de Bibliotheek te komen waar je zelf kunt voorlezen? Speciaal voor jou leggen we een reuzenprentenboek klaar, waardoor het verhaal voorlezen extra bijzonder wordt. Na het voorlezen krijg je van ons een lesbrief mee. Daarin vind je nog meer tips om voor te lezen. Met deze tips kun je in je groep spelletjes en activiteiten doen rondom dit boek. Genoeg plezier te beleven dus!

Afspraak
Wil je naar de Bibliotheek komen om jouw groep voor te lezen? Stuur een mail naar educatie[at]bibliotheekzuidkennemerland.nl

Periode:   hele jaar
Locatie:    in de Bibliotheek