Haarlem Noord gesloten voor een week

Gepubliceerd op: 7 november 2022 12:23

Van maandag 14 tot en met zondag 20 november is de Bibliotheek Haarlem Noord gesloten vanwege werkzaamheden.

De verbouwing vindt plaats ter voorbereiding op het plaatsen van nieuwe innameapparatuur. Je kunt je boeken gedurende de sluiting zelf verlengen via de Iguana-app of inleveren in één van onze andere vestigingen. Voor nieuwe uitleningen zien we je ook graag in onze andere vestigingen. Bekijk op onze website de openingstijden en locaties van alle andere vestigingen van de Bibliotheek.

Bekijk hier de openingstijden van andere vestigingen

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn boeken nu niet inleveren?

Je kan je boeken inleveren in één van onze andere vestigingen. De Bibliotheek Bloemendaal en de Bibliotheek Haarlem Centrum bijvoorbeeld. Is het niet mogelijk om naar de vestiging te komen? Dan kun je je boeken online verlengen via de website of via de Iguana-app.

Ik heb nog een reservering staan, kan ik deze na de verbouwing ophalen?

Ja, dat is mogelijk.

Wat is er nieuw aan de innameapparatuur?

Je hoeft bijvoorbeeld de boeken niet meer één voor één te scannen. Je kan 4 boeken tegelijk erop leggen en hij zet ze direct op je pas. Pas vergeten? Niet erg! Je kunt je pas toevoegen aan bijvoorbeeld de app Stocard en bij het lenen deze barcode op je telefoon scannen.

Waar vind ik meer informatie over de Iguana-app?

Meer informatie kan je vinden op deze pagina