Nog ruimer open

Gepubliceerd op: 24 december 2021 13:15

Nog ruimer open

Een aantal vestigingen is in het nieuwe jaar nog ruimer open. En goed nieuws: Haarlem Oost is weer geopend als vanouds!

Per 3 januari 2022 is de Bibliotheek Haarlem Oost weer volledig open volgens de reguliere openingstijden. Bekijk de openingstijden van de Bibliotheek Haarlem Oost.

Verruiming openingstijden

Voor de volgende vestigingen van de Bibliotheek Zuid-Kennemerland geldt met ingang van 2022 bovendien een verdere verruiming van de openingstijden:

• De Bibliotheek Bloemendaal is op donderdagavond tot 20:00 uur geopend (in plaats van tot 17:30 uur).
  • De Bibliotheek Haarlem Centrum is voortaan van maandag tot en met vrijdag tot 20:00 uur geopend.

Bekijk de actuele openingstijden van alle vestigingen

Selfservice en fullservice

Als je de openingstijden van de vestigingen bekijkt, zie je dat daar onderscheid wordt gemaakt tussen 'selfservice' en 'fullservice':

• Selfservice: het gebouw is open voor publiek. Je kunt tijdens deze uren boeken komen uitzoeken en uitlenen, kopiĆ«ren en printen, de krant of een tijdschrift lezen of werken en studeren.
  • Fullservice: wil je lid worden, heb je hulp nodig of heb je een vraag over je abonnement of Bibliotheekpas, kom dan tijdens de fullservice-uren. We helpen je dan graag verder!

De Bibliotheek in coronatijd

De Bibliotheek is aangewezen als essentiƫle dienstverlening. We mogen gelukkig dus open blijven tijdens de lockdown. Wat moet je weten bij een bezoek aan de Bibliotheek?

Bekijk de coronamaatregelen