Schrijftalenten & literatuurwonders gezocht!

Gepubliceerd op: 24 juni 2022 13:00

Schrijftalenten & literatuurwonders gezocht!

Literatuur stoffig? Niet bij Frontaal. Tijdens Parksessies komt hét literaire podium van Rotterdam naar de Haarlemmerhout om gevestigde, aanstormende en lokale talenten te verenigen. En jij kan een plek op het podium bemachtigen!

Samen wordt voorgedragen, opgetreden en gediscussieerd over het thema mental health. Via de Bibliotheek is het mogelijk een plekje te bemachtigen op het podium van Frontaal tijdens Parksessies! Heb jij een bundel gedichten liggen die een podium verdienen? Of loop je al te lang rond met een goed idee voor een nieuw verhaal of stuk proza? Kortom: ben jij het literaire wonder waarnaar wij op zoek zijn?

Helaas, je kan niet meer meedoen

Stuur dan voor 15 juli een korte video van jouw voorgedragen verhaal of poëzie naar ons toe. Upload je video via bijvoorbeeld YouTube en stuur ons de link d.m.v. de knop 'Verstuur je filmpje'. Ook als je jouw werk al online hebt staan kan je dat insturen! En wie weet sta jij deze zomer op de planken van Frontaal Podium tijdens Parksessies 2022!