Stem op ons met Rabo ClubSupport!

Gepubliceerd op: 8 september 2022 11:15

Stem op ons met Rabo ClubSupport!

Ook dit jaar doen we weer mee met Rabo ClubSupport. Leden van Rabobank Haarlem-IJmond kunnen t/m 27 september 2022 stemmen voor het opnieuw inrichten van ontmoetingsplekken in de Bibliotheek Haarlem Noord.

We gaan de Bibliotheek in Haarlem Noord opnieuw inrichten met meer ontmoetingsplekken en met ruimtes voor diverse activiteiten zoals de Taalsoos, de Leesclub en een podium voor optredens van bijvoorbeeld singer-songwriters. Zo kunnen we meer aanbieden aansluitend op de behoeften van bijvoorbeeld jongeren die in de Bibliotheek willen studeren, ouderen met lessen rondom digitale vaardigheden waardoor zij zelfstandig blijven, en gezinnen met onder andere taalspelletjes op muziek voor peuters.

Hoe kun je stemmen?

Leden van Rabobank Haarlem-IJmond kunnen van tot en met 27 september via de Rabo App of via Rabo Online Bankieren hun stem uitbrengen op de deelnemers die ze een warm hart toedragen. Hoe meer stemmen ons initiatief krijgt, des te hoger de bijdrage die we ontvangen!

Stem hier