Samen Dromen presenteert: Jawa Manla

Zaterdag 1 juni 2024, van 20:00 tot 22:00 | de Bibliotheek Haarlem Centrum

Kosten: € 5,00

Albumpresentatie Jawa Manla: Distant Roots

Ontdek het verhaal achter de muziek van Jawa Manla. Op zaterdag 1 juni presenteert Manla haar album Distant Roots in de Bibliotheek Haarlem Centrum.

Muzikant Jawa Manla laat nummers van haar album "Distant Roots" horen. Manla gaat dieper in op het ontstaan van het album. Ze vertelt over hoe het maken van muziek bijdraagt om een nieuw bestaan op te bouwen in een ander land. De bijeenkomst gaat ook in op hoe iemands wortels niet losgemaakt hoeven worden, maar kunnen worden samengebracht, waardoor nieuwe verbindingen ontstaan. Dit symboliseert het proces van het vinden van nieuwe wortels en het opbouwen van een nieuw leven in een ander land. Zo brengt ‘Samen Dromen’ mensen samen en creëert het verbinding.

Meld je nu aan

Over 'Samen Dromen'

Het doel is om Syrische bewoners te helpen met het voelen van gezelligheid en een echt thuisgevoel. Het project wil het Nederlands spreken stimuleren, zodat dit de ontstane kloof tussen beide nationaliteiten verkleint. Muzikant Manla hoopt wederzijds begrip te creëren door het vertellen van politieke en maatschappelijke situaties.

Zaterdag 1 juni | 20:00 – 22:00 uur | €5,-
de Bibliotheek Haarlem Centrum