Op de foto met nijntje!

Zondag 2 juni 2024, van 10:00 tot 12:00 | de Bibliotheek Heemstede

Kosten: Gratis

Op de foto met nijntje!

Wie kent nijntje Pluis niet? Dit vrolijke konijn van Dick Bruna komt langs in Heemstede tijdens de BoekStartdag, en jij kan met nijntje op de foto! Iedereen kent de boekjes en de verhalen, maar wat is leuker dan een echte knuffel krijgen en samen een kiekje schieten?

Nijntje is wereldwijd het meest bekend en het meest populair van de figuren uit de boeken van Dick Bruna. Hij heeft over haar ook de meeste boeken gemaakt (meer dan 30). Ze spreekt kinderen over de hele wereld aan en geeft ze een warm en prettig gevoel van veiligheid. Veel kinderen herkennen zich in nijntje en in haar avonturen. Ze is ongecompliceerd en onschuldig, is positief en staat open voor nieuwe ervaringen.

Omdat het voor nijntje best druk is om de hele dag rond te lopen, heeft ze soms pauze tussendoor. Neem jij een foto met je favoriete witte konijn? Je vindt haar in de bieb van:

10.00 - 10.20 uur

10.45 - 11.05 uur