Inloggen is veranderd

Gepubliceerd op: 14 mei 2024 11:00

Sinds dinsdag 14 mei is inloggen veranderd. Met het nieuwe inlogsysteem heb je nog maar één inlogaccount nodig voor alle bibliotheekdiensten. Of je nu een boek wilt reserveren of verlengen in Mijn Bibliotheek, onze Iguana App, of bij de Online Bibliotheek een e-book, luisterboek of online tijdschrift wilt lenen.

Ook voor online cursussen en andere bibliotheekwebsites gebruik je dit inlogaccount.

Wat moet ik doen?

Het enige wat je hoeft te doen is opnieuw inloggen bij:

- de website van jouw Bibliotheek (inlog)

- de Iguana App

- de online Bibliotheek

Hiervoor gebruik je gewoon je huidige gebruikersnaam en wachtwoord. Je gebruikersnaam is je pasnummer. Heb je problemen met inloggen bij de app? Zorg dat je de meest recente versie geïnstalleerd hebt. Dat is voor de apple store versie 3.8.8 en google play store 3.7.11.

Inloggen met meerdere passen

Heb je meerdere passen onder je account, van bijvoorbeeld je kinderen? Dan verandert inloggen bij de Online Bibliotheek. Je logt hier niet meer in met je e-mailadres, maar ook met je pasnummer.

Vragen? Bekijk hier de meest gestelde vragen en antwoorden