Cursus: doen waar je blij van wordt

doen waar je blij van wordt cursus

Deze gratis cursus is voor iedereen die talenten en diepste verlangens wil ontdekken. Voor iedereen die levensdoelen wil bereiken. En voor iedereen die wil doen waar hij of zij blij van wordt.

Leren via GoodHabitz

Ben je lid van de Bibliotheek? Dan kun jij gratis cursussen via GoodHabitz volgen. Waaronder de cursus Doen waar je blij van wordt. In deze cursus ontdek je waar mensen écht blij van worden, hoe je je eigen route bepaalt (en daardoor gelukkiger wordt!) en hoe je goed leert omgaan met obstakels. Je leert inspirerende doelen opstellen, waardoor je jouw geluk zal vergroten.

Hoe doe je de cursus?

• Klik op onderstaande knop en log in met je pasnummer en wachtwoord die je ook gebruikt om in te loggen bij de Bibliotheek
  • Let op: ga altijd via deze knop naar de website, anders kom je niet in de 'Bibliotheek-omgeving' terecht
  • Klik op 'zoek een training' en vul 'Doen waar je blij van wordt' in