Biebpanelarchief

Resultaat 11 - 20 (van 23)

• BiebPanel 2015-1: Ontmoetings- en verblijfsfunctie - Infographic Bekijk details

BiebPanel.nl is een online onderzoeksplatform, speciaal ontwikkeld voor de bibliotheekbranche. Het voorziet deelnemende bibliotheken 4 x per jaar van actuele klantinformatie op allerlei voor de Bibliotheek relevante gebieden. Inmiddels doen 91 Bibliotheken mee aan BiebPanel. Met bijna vijfendertigduizend leden is het één van de grootste klantenpanels van Nederland!

• BiebPanel 2015-2: Maatschappelijke waarde september 2015 - Infographic Bekijk details

• BiebPanel 2015-3: Communicatie - december 2015 - Infographic Bekijk details

BiebPanel.nl is een online onderzoeksplatform, speciaal ontwikkeld voor de bibliotheekbranche. Het voorziet deelnemende bibliotheken 4 x per jaar van actuele klantinformatie op allerlei voor de Bibliotheek relevante gebieden. Inmiddels doen ruim 90 Bibliotheken mee aan BiebPanel. Met meer dan vijfendertigduizend leden is het één van de grootste klantenpanels van Nederland!

• BiebPanel 2015-4: Activiteiten en samenwerkingspartners de Bibliotheek Zuid-Kennemerland Bekijk details

BiebPanel.nl is een online onderzoekplatform, speciaal ontwikkeld voor de bibliotheekbranche. Het voorziet deelnemende bibliotheken 4 x per jaar van actuele klantinformatie op allerlei voor de Bibliotheek relevante gebieden. Inmiddels doen ruim 90 Bibliotheken mee aan BiebPanel. Met meer dan dertigduizend leden is het één van de grootste klantenpanels van Nederland!

• BiebPanel 2016-1: Klanttevredenheid de Bibliotheek Zuid-Kennemerland Bekijk details

• BiebPanel 2016-2: Collectie en Informatiefunctie de Bibliotheek Zuid-Kennemerland Bekijk details

• BiebPanel 2016-3: Toekomst van de Bibliotheek Zuid-Kennemerland Bekijk details

• BiebPanel 2016-4: Medewerkers van de Bibliotheek Zuid-Kennemerland Bekijk details