Biebpanelarchief

Resultaat 1 - 10 (van 24)

• BiebPanel 2012-3: Bibliotheek Duinrand Bekijk details

U leest hier de resultaten van het derde en voorlaatste Biebpanelonderzoek in 2012. Het onderzoek is gehouden van 24 september t/m 9 oktober 2012. Dit keer gaf het panel haar mening over de mate van tevredenheid met de verschillende aspecten en diensten van de Bibliotheek Duinrand [1]. Aan dit onderzoek hebben voor de Bibliotheek Duinrand 174 panelleden deelgenomen.

• BiebPanel 2012-4: Bibliotheek Duinrand Bekijk details

BiebPanel.nl is een online onderzoeksplatform, speciaal ontwikkeld voor de bibliotheekbranche. Het voorziet deelnemende bibliotheken vier keer per jaar van actuele klantinformatie op allerlei voor de bibliotheek relevante gebieden. Inmiddels nemen 36 bibliotheken deel aan het panel. Met ruim twintigduizend leden is het nu al één van de grootste klantenpanels van Nederland. Waar in het onderstaande onderzoek gesproken wordt over het totale Panel wordt het landelijke klantenpanel bedoeld.

• BiebPanel 2013-1: Bibliotheekactiviteiten Bekijk details

BiebPanel.nl is een online onderzoeksplatform, speciaal ontwikkeld voor de bibliotheekbranche. Het voorziet deelnemende bibliotheken 4 x per jaar van actuele klantinformatie op allerlei voor de bibliotheek relevante gebieden. Inmiddels nemen 36 bibliotheken deel aan het panel. Met ruim 20.000 leden is het nu al één van de grootste klantenpanels van Nederland.

• BiebPanel 2013-2: Personeel van Bibliotheken Bekijk details

• BiebPanel 2013-3: De toekomst van de Bibliotheek Bekijk details

• BiebPanel 2013-4: Het imago van de Bibliotheek Bekijk details

BiebPanel.nl is een online onderzoeksplatform, speciaal ontwikkeld voor de bibliotheekbranche. Het voorziet deelnemende bibliotheken 4 x per jaar van actuele klantinformatie op allerlei voor de Bibliotheek relevante gebieden. Inmiddels nemen 36 bibliotheken deel aan het panel. Met ruim 20.000 leden is het nu al één van de grootste klantenpanels van Nederland.

• BiebPanel 2014-1: abonnementen en tarieven Bekijk details

• BiebPanel 2014-2: vindbaarheid en presentatie - Infographic Bekijk details

BiebPanel.nl is een online onderzoeksplatform, speciaal ontwikkeld voor de bibliotheekbranche. Het voorziet deelnemende bibliotheken 4 x per jaar van actuele klantinformatie op allerlei voor de Bibliotheek relevante gebieden. Inmiddels nemen inmiddels 46 bibliotheken deel aan het panel. Met ruim 25.000 leden is het één van de grootste klantenpanels van Nederland.

• BiebPanel 2014-3: digitale dienstverlening - Infographic Bekijk details

BiebPanel.nl is een online onderzoeksplatform, speciaal ontwikkeld voor de bibliotheekbranche. Het voorziet deelnemende bibliotheken 4 x per jaar van actuele klantinformatie op allerlei voor de Bibliotheek relevante gebieden. Inmiddels doen 91 bibliotheken mee aan BiebPanel. Met ruim dertigduizend leden is het één van de grootste klantenpanels van Nederland!

• BiebPanel 2014-4: Boek- of leesgerelateerde campagnes - Infographic Bekijk details

BiebPanel.nl is een online onderzoeksplatform, speciaal ontwikkeld voor de bibliotheekbranche. Het voorziet deelnemende bibliotheken 4 x per jaar van actuele klantinformatie op allerlei voor de Bibliotheek relevante gebieden. In 2014 namen 46 bibliotheken deel aan het panel van ruim 25.000 leden. Inmiddels is het aantal deelnemende bibliotheken flink gegroeid en doen 91 bibliotheken mee aan BiebPanel. Met ruim dertigduizend leden is het één van de grootste klantenpanels van Nederland!

Paginanavigatie