Altijd goed geïnformeerd

Gepubliceerd op: 8 maart 2024 14:30

Houden we contact?

Online bieden we meer dan je misschien denkt. Hiervoor vragen we je e-mailadres. Niet alleen om toegang te krijgen tot onze online diensten, maar ook om je op de hoogte te brengen als er iets verandert.

Een herinnering dat je boeken terug moeten, een verbouwing van een vestiging bij jou in de buurt of een verandering in openingstijden: we houden je graag op de hoogte van belangrijke veranderingen die jou aangaan. De snelste manier hiervoor is via e-mail. Daarom is het belangrijk dat de juiste gegevens bij ons bekend zijn, zodat je niet voor een dichte deur staat, of ineens een hoge boete hebt.

Bibliotheek online

Online kan je nog veel meer: alle leden hebben toegang tot de Online Bibliotheek. Er is zo veel te beleven online! Denk aan e-books en luisterboeken en wist je dat de Bibliotheek ook genoeg programma's heeft waarmee je online meer kunt leren? Op de website vind je alle programma's waar je gratis gebruik van kunt maken als je lid bent van de Bibliotheek. Je kan je ook aanmelden voor onze nieuwsbrief. Daarmee blijf je altijd op de hoogte van boekentips, programmering en bibliotheeknieuws, zo in je mailbox.

Controleer je gegevens

We vragen je e-mailadres altijd als je lid wordt, dus grote kans dat je dit al wist. Maar niet alle e-mailadressen kloppen nog, of staan soms niet eens geregistreerd. Controleer je gegevens door in te loggen, of neem contact op met de klantenservice als je mailadres nog niet bij ons bekend is. Je hoeft niet bang te zijn dat we je te vel mailen, je kan zelf je e-mailvoorkeuren beheren. Zo krijg je alleen maar wat voor jou belangrijk of interessant is.