Met korting naar Het Achtste Leven

Gepubliceerd op: 14 maart 2024 15:42

Met korting naar Het Achtste Leven

Het razend populaire boek Het achtste leven (voor Brilka) is vertolkt naar een theatervoorstelling. Op vrijdag 19 en zaterdag 20 april is het bijzondere verhaal te bewonderen in de Stadsschouwburg. En jij kan erheen met bieb korting!

Met de code biebkorting krijg je 5 euro korting op je kaartje. Maar wees er snel bij, want op=op. Ben jij dus fan van het boek en wil je ook de theatervoorstelling meemaken? Grijp dan nu je kans via de website van de Stadsschouwburg.

Een epische muziektheatervoorstelling

Het Achtste Leven (voor Brilka) is een grootse en epische muziektheatervoorstelling. Een hartverscheurend en tegelijk troostrijk drama verteld vanuit het perspectief van vrouwen uit verschillende generaties, waarbij het publiek meegenomen wordt op een emotionele, visuele en muzikale reis door de twintigste eeuw. Met live gezongen en gespeelde muziek: van Kaukasische en Slavische folkloristische liederen tot popnummers uit latere decennia.

Bestel kaarten

Foto: Elza Jo