Bezoek het striptekenmuseum!

Gepubliceerd op: 4 januari 2022 12:15

Bezoek het striptekenmuseum!

De striptekenwedstrijd tijdens de Kinderboekenweek is al even terug. De winnaars zijn bekend en de prijzen zijn uitgereikt, maar al die andere mooie verhalen dan? Omdat iedereen z’n best heeft gedaan, verdient iedereen een plekje in een museum.

Het liefst hadden we alle tekeningen opgehangen en iedereen uitgenodigd om langs te komen, maar helaas zit dat er niet in. Daarom hebben we een virtueel museum ingericht, met alle ingezonden stripverhalen. Dat betekent dat jij achter de computer door het museum kan lopen waar je alle tekeningen terugvindt. Heb je zelf meegedaan? Zoek dan snel naar je eigen tekening!

Hoe het werkt

Via de knop onderaan deze pagina kom je bij het virtuele striptekenmuseum. Het museum is gemaakt met een extern programma en werkt het beste op de computer. Met de muis kan je rondkijken en door te klikken kan je naar een andere plek lopen. Klik op de tekening om de voornaam van de striptekenaar te zien. Veel plezier!

Bezoek het museum