Onthulling beeld Meemaaktuin

Gepubliceerd op: 5 juli 2023 14:30

Onthulling beeld Meemaaktuin

Na weken werken is het beeld van Goudmakers in samenwerking met kunstenaar Camile Smeets officieel onthult in de Meemaaktuin van de Bibliotheek Haarlem Noord. Culturele professionals werkten samen met buurtbewoners om deze prachtige blikvanger te verwezenlijken.

In twee maanden tijd is het kunstwerk samen met de buurt tot stand gekomen. Iedereen die meegewerkt heeft aan het beeld ziet nu zijn eigen stukje terug. Een prachtige samenwerking tussen kunstenaar Camile Smeets en mensen uit de buurt.

Tijdens de onthulling konden de belangstellenden hun ogen niet van het beeld afhouden. Niet zo gek ook, want hoe langer je ernaar kijkt hoe meer je ziet. Van de uil op het boek, tot alle kleine beelden die verwerkt zijn in het kunstwerk. Ben je nieuwsgierig geworden? Het beeld is te bewonderen in de Meemaaktuin van de Bibliotheek Haarlem Noord.