Urban Trail door de Bibliotheek Haarlem Centrum

Gepubliceerd op: 1 november 2022 15:48

urban trail haarlem

Tijdens de Urban Trail Haarlem op zondag 6 november is de Bibliotheek Haarlem Centrum één van de locaties waardoor het parcours loopt en de deelnemers dus doorheen rennen.

Op zondag 6 november vindt van 9:30 - 13:00 uur de Urban Trail plaats in Haarlem. Dit is een run van 5 en 10 kilometer waarbij de deelnemers langs en door verschillende gebouwen, theaters, stations, etc. in een stad rennen.

Rennen tussen boekenkasten en studieplekken

De renners komen binnen via de achteringang van de Bibliotheek, lopen vervolgens langs en tussen de boekenkasten, studieplekken en zitjes en verlaten de bieb via de officiële in- en uitgang. Vandaaruit komen ze op het Bibliotheekplein waar ze even kunnen bijkomen bij het Urban Trail waterpunt. Via de oude poort vervolgen zij hun weg naar de volgende locatie.

Een plek met rijke historie

De Bibliotheek vindt het ontzettend leuk om onderdeel zijn van de Urban Trail. Het parcours gaat dwars door de stad en komt langs mooie, leuke en belangrijke plekken die Haarlem rijk is. De Bibliotheek Haarlem Centrum mag daar natuurlijk niet in ontbreken. Het is een pand met een rijke historie, een plek waar iedereen welkom is om elkaar te ontmoeten, boeken te lenen of kennis op te doen of te delen. We wensen alle deelnemers veel succes én plezier! Meer informatie vind je op www.haarlemurbantrail.nl.