Voorleeshuisje nu ook in Hillegom

Gepubliceerd op: 10 juli 2023 14:25

Voorleeshuisje nu ook in Hillegom

Misschien was het je al opgevallen: er is een nieuw huis in de Bibliotheek Hillegom. Het Voorleeshuisje is een voorlees- en activiteitenhuisje waar jonge kinderen kunnen luisteren, onderzoeken en hun fantasie de vrije loop kunnen laten gaan. Samen met jou!

Het huisje heeft een vast concept: een prentenboek, een decor en spelmogelijkheid. Het huisje staat sinds kort ook in de Bibliotheek Hillegom! En je kunt hier gratis gebruik van maken als jij met je kind in de bieb bent.

Voor de bezoekers van Haarlem Centrum is het een bekend concept: samen met je kind op avontuur met het Voorleeshuisje. Open de laatjes, lees het boek en maak zo kennis met een mooi verhaal. Vanaf deze maand is het Voorleeshuisje ook in Hillegom te vinden. Zo kunnen de kinderen uit Hillegom nu ook samen met hun ouders het avontuur aangaan.

Komen jullie speuren, spelen en leren met het Voorleeshuisje?

Meer over het voorleeshuisje