Groep 3: Lesbrief 'Lekker lezen in groep 3!'

Moeder en kind lezen samen

In groep 3 leren leerlingen lezen en is het lezen gericht op de techniek. Hierbij wordt weleens vergeten dat lezen en voorgelezen worden gewoon heel leuk is! Maar waar vind je die leuke boeken? En er zijn er zoveel!

Meer informatie over de lesbrief

• Praat met de klas over verschillende soorten boeken zoals eerste leesboekjes, informatieve boeken en voorleesboeken. En over spannende, grappige en avontuurlijke boeken en nog veel meer…
  • Om de ouders te informeren over het belang van lezen en wat de Bibliotheek hierin kan betekenen ontvang je voor hen een informatiebrief. Een mooie aanleiding om de ouders te herinneren aan het belang van een bibliotheeklidmaatschap.

Inschrijven voor dit programma is niet nodig. Deze lesbrief wordt automatisch toegestuurd.

Periode: Oktober - november
Locatie: Op school