Winnaars tekenwedstrijd Kinderboekenweek

Gepubliceerd op: 4 november 2022 15:16

urban trail haarlem

Tijdens de Kinderboekenweek konden kinderen meedoen met de tekenwedstrijd 'Teken je eigen Waanzinnige Boomhut'.

De tekenwedstrijd was een waar succes. We kregen meer dan 250 inzendingen binnen!! De jury bestond uit medewerkers van de Bibliotheek. Na alle tekeningen uitvoerig te hebben bekeken zijn er 15 winnaars gekozen. Het liefste zouden we alle tekeningen tot winnaar hebben uitgeroepen. De winnaars hebben bericht gekregen en kunnen hun mooie prijs ophalen in de Bibliotheek.

De winnaars

Hieronder vind je de 15 tekeningen die hebben gewonnen. Elke boomhut is weer zo anders en de creativiteit spat eraf!

Allemaal winnaars

We kunnen ons voorstellen dat de andere deelnemers een beetje balen. Maar, je mag ook trots op jezelf zijn. Wij vinden namelijk dat alle kinderen die een tekening hebben ingestuurd, winnaars zijn! Er zaten zo veel mooie tekeningen bij en de jury kon duidelijk zien dat iedereen enorm z’n best heeft gedaan. Daarom willen we graag alle deelnemers bedanken voor het meedoen én… blijf vooral tekenen!

• Mikaëla

5 jaar