Gele Kamer

De Gele Kamer is een historische zaal in Haarlem Centrum op loopafstand van de Botermarkt. De zaal is zeer geschikt voor presentaties, workshops en lezingen met kleine groepen. Ook is de zaal ideaal om te gebruiken bij kleine culturele evenementen.

Capaciteit

Maximaal 15 personen

Faciliteiten:

• Grote vergadertafel
  • Flexibel in te richten
  • Catering met koffie en theearrangement, lunch en borrel
  • Multimedia faciliteiten (Wifi) met groot scherm

Bibliotheek Haarlem Centrum
Gasthuisstraat 32
2011XP Haarlem

Historische architectuur

De Gele Kamer is onderdeel van een uniek Rijksmonument in het centrum van Haarlem. Deze Kamer werd oorspronkelijk de Krijgsraadkamer genoemd omdat het onderdak bood aan de Haarlemse Schutterij. De Gele Kamer combineert de intimiteit van een historische locatie met het comfort van moderne faciliteiten.

Flexibele zaalopstelling

In overleg zijn er meerdere zaalopstellingen mogelijk.

Aanvullende wensen

Wil je gebruikmaken van afwijkende tijden of aanvullende voorzieningen? Neem dan contact met ons op. Wij denken graag mee om van jouw evenement een succes te maken.

Bekijk alle zalen