Interactieve theatervoorstelling: De Zoekers

Zaterdag 20 juli 2024, van 11:00 tot 11:30 | de Bibliotheek Zandvoort

Kosten: Gratis

decoratieve afbeelding

Ga op 20 juli in Zandvoort mee op reis met twee onderzoekers, op zoek naar dino-botten. Denk jij dat het de onderzoekers gaat lukken om alles te vinden?

Vanaf 1 juli is er in de Bibliotheek Haarlem Centrum een waar triceratopsskelet te zien! Daarom ben jij op 20 juli welkom in Zandvoort om de interactieve theatervoorstelling “De Zoekers” te beleven. Twee onderzoekers zoeken naar de ontbrekende delen van een dinosaurus en dromen over de titel “Zoeker van het jaar!” Terwijl ze stukjes van de dinosaurus vinden, beseffen ze dat ze samen moeten werken om het laatste stuk te vinden. Denk jij dat het de onderzoekers gaat lukken?

Deze activiteit is voor kinderen vanaf 4 tot en met 9 jaar. De activiteit is gratis. Er is een beperkt aantal plekken, dus meld je snel aan!

Let op: voor deze activiteit hoef je geen kaartje te reserveren als ouder/verzorger.

Reserveer je kaartje hier

Zaterdag 20 juli | 11:00 – 11:30 uur | Gratis