Theatervoorstelling: Het zou jammer zijn als de planten verwelken

15 juni 2024, van 21:00 tot 22:30 | de Bibliotheek Haarlem Centrum

Kosten: € 12

Theatervoorstelling: Rearranging the furniture

'Het zou jammer zijn als de planten verwelken' is een drama dat een microscopische blik biedt op het uiteenvallen van een romantische relatie. Martinić duikt diep in de dynamiek van aantrekking en afstoting in het aangezicht van een naderende scheiding en de diepgaande emoties die het oproept: pijn, verdeeldheid, eenzaamheid, en een liefde die ondanks alles weer oplaait, tegen de achtergrond van een vreemd land. Je beleeft het bij de Bibliotheek Haarlem Centrum.

Bestel kaarten

Martinić construeert een oprecht, herkenbare wereld ver verwijderd van onze digitale verslavingen en informatieoverload. Het is een wereld waar eerlijkheid en openheid pijnlijk direct zijn; verstoken van technologie. Regisseur Guillermo Cacace zorgt voor een subtiele enscenering die de thema's en emoties ondersteunt, met als doel uitzonderlijke intimiteit te portretteren, de kijker onderdompelend in een diepgaande ervaring, inclusief het ongemak van het getuige zijn van dergelijke privéscènes.

Dit toneelstuk wordt uitgevoerd in het Spaans, met Engelse ondertiteling.

Gespeeld door: Paula Juan Lima, Raül Llobera en José Viña

Geschreven door: Ivor Martinić