Zomerrooster bij alle bibliotheekvestigingen

Gepubliceerd op: 19 juli 2023 12:15

verbouwing haarlem centrum

In de zomermaanden geldt voor alle vestigingen van de Bibliotheek Zuid-Kennemerland een zomerrooster. In de zomer vieren veel bibliotheekmedewerkers hun welverdiende vakantie.

Om dit mogelijk te maken zijn een aantal vestigingen van 22 juli tot en met 3 september een dag in de week gesloten, of eerder dicht.

Wat betekent dit voor jouw vestiging?

• De Bibliotheek Hillegom: op maandag gesloten
  • De Bibliotheek Haarlem Noord: op dinsdag gesloten
  • De Bibliotheek Haarlem Schalkwijk: op woensdag gesloten
  • De Bibliotheek Haarlem Oost: op donderdag gesloten
  • De Bibliotheek Heemstede: op vrijdag gesloten (Plein 1 is wel geopend)
  • De Bibliotheek Zandvoort: op zaterdag gesloten
  • De Bibliotheek Haarlem Centrum: op dinsdag- en woensdagavond vanaf 18.00 uur gesloten.

Voor de bibliotheken Bennebroek, Bloemendaal en Vogelenzang blijven de openingstijden hetzelfde. Is jouw vaste bibliotheek gesloten? Je kan je boeken altijd in één van onze andere bibliotheken inleveren!

Je vindt de actuele openingstijden van de vestiging bij jou in de buurt op onze website. Bekijk vooraf de openingstijden om te voorkomen dat je voor een dichte deur staat.

We wensen je een hele fijne zomer!

Alle vestigingen