Het 'Boer Boris en de Dino' feest

6 juli 2024, van 11:00 tot 12:00 | de Bibliotheek Haarlem Centrum

Kosten: Gratis

Boer Boris en de dino

Kom naar het grote Boer Boris en de dino-feest op zaterdag 6 juli en ontmoet de makers van het bekendste boertje van Nederland. Verkleed je als Boer Boris, Berend of Sam en luister samen naar het avontuur dat zij beleven met de dino.

Vanaf 1 juli is er in de Bibliotheek Haarlem Centrum een ware triceratopsskelet te zien! Daarom komen de makers van Boer Boris naar de Bibliotheek. Zij lezen voor uit “Boer Boris en de dino”. Kom verkleed als Boer Boris, Berend of Sam en luister naar het verhaal. Na afloop kan je je boek laten signeren.

Boer Boris en de dino

Boer Boris ontdekt iets buitengewoons. Als hij zijn land omploegt voor suikerbieten, loopt zijn ploeg vast. Wat kan er aan de hand zijn? Tot hun verbazing vinden Boer Boris, Berend en Sam een reusachtig bot in de ploegenschaar! Maar van welk dier zou dit bot kunnen zijn? Een cavia? Een marmot? Samen gaan ze op onderzoek uit en beginnen te graven. Al snel ontdekken ze honderd botten, inclusief een schedel.

Deze activiteit is bedoeld voor kinderen van 3 tot 7 jaar. Er is een beperkt aantal plekken tijdens deze activiteit. Meld je dus snel aan! Let op: reserveer een apart kaartje voor jezelf als ouder/verzorger.

Bestel hier je kaartje voor je kind(eren)

Bestel hier je ticket als ouder en/of verzorger

Zaterdag 6 juli | 11:00 - 12:00 uur | Gratis
de Bibliotheek Haarlem Centrum