Help mee met de Meemaaktuin | Zaaidag

17 april 2024, van 09:00 tot 14:00 | de Bibliotheek Haarlem Noord

Kosten: Gratis

Help mee met de Meemaaktuin

Wil je ook meehelpen in de tuin? Dat kan! Je bent van harte welkom, loop gerust binnen.

Wist je dat de Bibliotheek Haarlem Noord een prachtige achtertuin heeft? Samen met de buurt en groenliefhebbers willen we er een paradijsje van maken waar van alles te beleven valt. Lijkt het je leuk om de biebtuin ook jouw Meemaaktuin te maken?

Je kunt binnenlopen via het hek aan de Korteweg, aan de achterkant van de Bibliotheek. Koffie en thee is beschikbaar, maar zorg wel voor een eigen lunch.

Zaaidag

Vooruitlopend op Nationale Zaaidag (22 april 2024) zaaien wij ook stroken in met voedsel voor bijen. Tussen de stapstenen hogen we de grond op en zaaien we voegenmix. Je kunt zaadjes voor eigen tuin komen uitzoeken en inpakken met de dames van de Indische Buurttuin.

Vrijdag 8 maart | 09:00 – 14:00 uur | Gratis
de Bibliotheek Haarlem Noord