Mediacafé Heemstede - Themaspreekuur: Ontspannen met Media

25 april 2024, van 13:30 tot 15:30 | de Bibliotheek Heemstede

Kosten: Gratis

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Mediacafé

Vragen over hoe om te gaan met media tijdens de opvoeding van jouw kind of andere vragen over digitaal? Kom naar het Mediacafé Themaspreekuur en krijg gratis antwoord op al je vragen!

Logo wij Heemstede

Het Mediacafé themaspreekuur is terug in Heemstede. Iedere vierde donderdag van de maand heeft het Mediacafé een themaspreekuur in de Bibliotheek van 13:30-15:30 uur.

Speciaal voor iedereen met vragen in Heemstede.

Media heeft effect op jou en op jouw kind. Tijdens dit spreekuur kom je erachter hoe je de media kunt gebruiken ter ontspanning en hoe je een balans vindt in het gebruik van media. Ook is er tijdens het spreekuur ruimte voor vragen over andere digitale onderwerpen. Het mediacafé is gratis te bezoeken en wordt mogelijk gemaakt door vrijwilligers in samenwerking met WIJ Heemstede.

Iedere vierde donderdag van de maand | 13:30 – 15:30 uur | Gratis
de Bibliotheek Heemstede, aan de tafel tussen de boeken op de 1e verdieping