Voorleesfeest met De ridder Zonder billen tijdens BoekStartDag

3 juni 2023, van 12:15 tot 12:55 | de Bibliotheek Haarlem Centrum

Kosten: Gratis

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Voorleesfeest met De ridder Zonder billen tijdens BoekStartDag

‘De ridder zonder billen’ is een geestig en origineel prentenboek over een onderwerp dat tot de verbeelding van ieder kind zal spreken.

Foto cop. Keke Keukelaar

Schrijver Levina van Teunenbroek komt voorlezen uit het boek en aansluitend gaat iedereen met de billen aan de slag!

Er was eens een ridder zonder billen.
Die was verdrietig, want het liefst zou hij willen
dat hij een prins werd en niet voor heel even,
maar voor een lang en gelukkig leven.
Een sprookjesachtige oplossing ligt voor de hand,
waardoor hij bij zijn droomprinses belandt.

Bipsen, bee-bots en billenwinkels

Na het voorlezen is er voor elke leeftijd iets leuks te doen. De peuters gaan aan de slag met hun eigen achterbindbips. Met deze kleurplaat kan je peuter aan de slag met het verhaal van de ridder. Voor de iets oudere kinderen hebben we Bee-Bots. De Bee-Bot is een programmeerbare robot in de vorm van een bijtje. Met behulp van de robot worden kinderen aan het denken gezet, oefenen ze hun ruimtelijk inzicht en lossen ze problemen samen op.

Reserveer snel het kaartje voor jou kind(eren)! Als ouder/verzorger hoef je geen kaartje te reserveren.

Bestel hier je kaartje voor je kind

Zaterdag 3 juni | 12:15 – 12:55 uur | Gratis
de Bibliotheek Haarlem Centrum | Voor kinderen van 2 t/m 4 jaar