Vriendschapsavonden: schilderen in de bieb

29 april 2024, van 19:00 tot 21:00 | de Bibliotheek Heemstede

Kosten: Gratis

Vriendschapsavonden

Wil jij leren om nieuwe vrienden te maken? Doe op maandagavonden mee met leuke activiteiten speciaal voor jongeren met een verstandelijke beperking! Op maandag 29 april is het tijd om te gaan schilderen in de Bibliotheek Heemstede.

Het kan soms lastig zijn om op een spontane manier nieuwe mensen te leren kennen. Daarom organiseert Stichting Aloha voor jongeren met een verstandelijke beperking vriendschapsavonden. Op maandagavond 29 april mag je jouw creativiteit de vrije loop laten tijdens het schilderen. De activiteit is vanaf 7 uur en de deelname kost €7,50.

Het programma

Deze activiteit is onderdeel van 8 verschillende avonden. Zo kun je op maandag 13 mei bingo spelen en op 20 mei karaoke zingen in de bieb! Kijk voor het volledige aanbod op de website van Aloha. Stichting Aloha staat voor het organiseren van activiteiten voor jongeren met een verstandelijke beperking. Het draait om lol hebben samen met een groep in de leeftijd van 17 tot ongeveer 37 jaar.

Maandag 29 april | 19:00 – 21:00 uur | €7,50
de Bibliotheek Heemstede