Aangepaste openingstijden in december

Gepubliceerd op: 1 december 2022 13:21

Tijdens de feestdagen wijken de openingstijden van de Bibliotheek soms af van de reguliere tijden. Zorg jij dat je al je boeken op tijd binnen hebt?

Wil jij nog net voor de kerstvakantie een stapel boeken halen om thuis te lezen? Let dan goed op. Tijdens de feestdagen wijken onze openingstijden af. Sinterklaasavond (5 december) en kerstavond (24 december) heeft de bieb de reguliere openingstijden. Eerste en tweede kerstdag zijn alle bibliotheken de hele dag gesloten. Oudejaarsdag sluit de Bibliotheek Haarlem Centrum en Heemstede om 14:00 uur, nieuwjaarsdag zijn alle vestigingen dicht.

Aangepaste openingstijden in december

Vrijdag 16 december: de Bibliotheek Haarlem Centrum sluit om 17:30 uur in verband met een personeelsuitje
Zaterdag 24 december: de Bibliotheek Heemstede is geopend tot 14:00 uur
Zondag 25 december: gesloten