Korte sluiting Bibliotheek Zandvoort

Gepubliceerd op: 10 oktober 2023 16:07

Van 20 november tot en met 3 december is de Bibliotheek Zandvoort gesloten vanwege de herindeling van de collectie.

Op dit moment staan de boeken in de bieb nog op onderwerp, de ‘werelden’. In twee weken tijd gaan we alle fictieboeken indelen op achternaam van de schrijver en worden de non-fictieboeken ingedeeld volgens een nieuw systeem. Hierdoor vind je makkelijker het boek dat je zoekt.

Bij deze herindeling wordt de collectie niet kleiner, integendeel. Oude jeugdboeken worden vervangen en de jeugdcollectie wordt zelfs uitgebreid. Tijdens deze twee weken kan je jouw materialen inleveren in één van de andere vestigingen van de Bibliotheek Zuid-Kennemerland. Toch liever inleveren in Zandvoort? Als je jouw materialen direct na de sluiting inlevert, krijg je geen boete.

Vragen? Neem contact op met klantenservice