Stem op ons met Rabo ClubSupport!

Gepubliceerd op: 4 september 2023 08:00

Stem op ons met Rabo ClubSupport!

Ook dit jaar doen we weer mee met Rabo ClubSupport. Leden van Rabobank Haarlem-IJmond kunnen t/m 26 september 2023 stemmen voor het opnieuw inrichten van de Meemaaktuin in de Bibliotheek Haarlem Noord.

Rondom de Bibliotheek Haarlem Noord bevindt zich een tuin die we omvormen tot een Meemaaktuin. Een tuin waarin buurtbewoners, vrijwilligers en medewerkers van de Bibliotheek een plek maken om elkaar te ontmoeten, ontdek- en speelplekken, plek voor workshops, verhalen te delen en te werken aan een groene omgeving. We maken er fijne zitplekken en zorgen voor gereedschappen waarmee de tuin kan worden onderhouden. Een bijdrage aan deze Meemaaktuin vanuit de Rabo Club Supportactie brengt dit initiatief voor de buurt weer een stap verder!

Hoe kun je stemmen?

Leden van Rabobank Haarlem-IJmond kunnen van tot en met 26 september via de Rabo App of via Rabo Online Bankieren hun stem uitbrengen op de deelnemers die ze een warm hart toedragen. Hoe meer stemmen ons initiatief krijgt, des te hoger de bijdrage die we ontvangen!

Stem hier