Groep 3: Meters maken met groep 3

Lettersoep

Hoe laat je jouw klas, die op school zo hard oefent met lezen, flitsrijtjes en ‘voor-koor-door’, thuis nóg meer meters maken? Door ze op pad te sturen naar de Bibliotheek natuurlijk!

Omdat op dit moment nog geen groepsbezoeken in de bieb kunnen plaatsvinden, krijg je een alternatief programma voor in de klas.

Meer informatie:

• Met een PowerPoint over de leukste eerste leesboeken uit de Bibliotheek. Bekijk deze samen met de kinderen op het digibord om ze enthousiast te maken.. Kennen ze de AVI-strips, moppenboeken en leuke series al?
  • Voor de ouders is er een informatiebrief. Een mooie aanleiding om de ouders te herinneren aan het belang van een bibliotheeklidmaatschap.
    Gebruik hierbij ook de voucher die is toegestuurd om het bibliotheeklidmaatschap te promoten. Hiermee worden kinderen gratis lid, zonder inschrijfkosten.

Inschrijven voor dit programma is niet nodig. Deze lesbrief wordt automatisch toegestuurd.

Periode:                oktober - november
Locatie:                 op school