Studiezolder gesloten voor langere periode

Gepubliceerd op: 6 oktober 2022 17:51

De studiezolder en vide in de Bibliotheek Haarlem Centrum zijn vanaf 10 oktober voor langere tijd gesloten.

Door de verbouwing moeten er werkzaamheden verricht worden, waardoor het Doelengebouw voor langere tijd niet toegankelijk zal zijn. Deze verbouwing duurt waarschijnlijk tot halverwege december 2022.

Andere studie- en werkplekken in Haarlem Centrum

Als je komt studeren of werken kun je uitwijken naar andere studie- en werkplekken in de Bibliotheek Haarlem Centrum. Er zijn plekken beschikbaar in de kelder (het Magazijn) en op de tweede etage. Ook hier moet je rekening houden met (geluids)overlast. Wil je dus rustig leren of werken de komende periode, dan is deze bibliotheek niet de beste plek.

Andere vestigingen

Tip: ga eens langs bij een andere vestiging, hier vind je ook studie- en werkplekken. De werkplekken zijn in de bibliotheek zelf. Het is goed om te weten dat er minder plekken aanwezig zijn dan in Haarlem Centrum en dat er geen stilteruimtes zijn.

Updates over de verbouwing vind je hier