Resultaat 151 - 160 (van 193)

• Boekentip: De Zijderoutes Bekijk details

14 oktober 2020

Wat moet je weten, wat moet je lezen? De beste tips krijg je uit je omgeving! Deze keer de boekentip van Aafje, Manager Publieksdienstverlening bij de Bibliotheek.

• Boekentip: Oorlogskinderen Bekijk details

14 oktober 2020

Wat moet je weten, wat moet je lezen? De beste tips krijg je uit je omgeving! Deze keer de boekentip van Linda, front office medewerker bij de Bibliotheek.

• Wat is een filterbubbel? Bekijk details

7 oktober 2020

Jij ziet altijd nieuws over onderwijs op Facebook voorbijkomen, terwijl een vriend of vriendin daar nooit iets over ziet. We zitten, of we nu willen of niet, in een filterbubbel op social media.

• Welke hulpmiddelen voor dyslexie zijn er Bekijk details

5 oktober 2020

Als je dyslexie hebt, heb je moeite met lezen en vind je het vaak ook niet zo leuk om te doen. Daarom zijn er allerlei hulpmiddelen om het lezen makkelijker te maken.

• Boekentip: Bureaucratics Bekijk details

4 september 2020

Wat moet je weten, wat moet je lezen? De beste tips krijg je uit je omgeving! Deze keer de boekentip van Loes, baliemedewerker bij de Bibliotheek.

• Mythen en sagen: fascinerend mooie verhalen Bekijk details

31 augustus 2020

Het lezen van mythen en sagen zijn bijzonder goed voor de ontwikkeling van kinderen. We gaan erover in gesprek met prof. dr. David Rijser.

• Boeken met als thema vluchtelingen Bekijk details

25 augustus 2020

Verhalen kunnen spannend zijn, bijzonder, zelf bedacht, maar ook waargebeurd. Lysbeth, informatiemedewerker in de Bibliotheek, heeft zich de laatste jaren meer verdiept in het thema vluchtelingen.

• Boekentip: De ijzige verloofde Bekijk details

17 augustus 2020

Wat moet je weten, wat moet je lezen? De beste tips krijg je uit je omgeving! Deze keer de boekentip van Sonja, informatiemedewerker bij de Bibliotheek en werkzaam bij collectievorming.

• Dit zijn onze feelgood tips! Bekijk details

17 augustus 2020

Lachen, wegzwijmelen en soms een klein traantje wegpinken. Dat is wat een feelgoodboek met je doet. Wij van de Bibliotheek geven je daarom tips, dit zijn onze favorieten!

• Juffen geven boekentips Bekijk details

5 augustus 2020

Heb je ook zo lekker genoten van het prachtige weer deze zomer? De leerkrachten ook! Maar nu is het weer tijd om naar school te gaan en daarom zetten wij de juffen en meesters graag in het zonnetje.

Paginanavigatie